tiistaina, huhtikuuta 01, 2008

Bugi vastaa haasteeseen

Easy haastoi mut kertomaan 7 totuutta itsestäni, niinkuin Viljo ja Paju on jo tehneet!

1. Mulla on kuulemma vain kaksi vaihdetta, meen joko täysillä tai sitten mä nukun. Mitä sitä turhaan tuhlaamaan aikaa puolitehoiseen toimintaan, kun voi mennä lujaakin!

2. Edelliseen liittyen isäntäväki nauraa mulle kun sisälle tullessani en vältsisti ehdikään pysähtymään ennen seinää. Täällä on ikävän liukkaat parkettilattiat meinaan, mut onneksi mä saan niihin tehtyä yleensä vähän kitkapintaa kynsilläni. Vuoden kuluttua täällä varmasti pysyy jo hyvinkin pystyssä!

3. Jostain kumman syystä ulos mennessä mä joudun kiltisti odottamaan että kaikki muut menevät määrätyssä järjestyksessä ulos ensin. Mä aiheutan muuten kuulemma kaaoksen ovensuussa. Erityisesti yritän kuulemma estää siskopuolen (CPU) ulostautumista...

4. Mun elämäntehtäväni onkin pitää tuo siskopuoli kurissa ja nuhteessa. Vaikka tuo isäntäväki yrittää sanoa että ei se sisko edes yritä tehdä mitään niin mistä sen tietää vaikka joskus se sais päähänsä kyseenalaistaa mun auktoriteetin?! Siks mä ennakoin jo nyt ettei sille edes tule mieleen minkäänlainen nenille hyppiminen.

5. Pajusta tykkään kovasti, sen kanssa on kiva touhuta ja juosta. Sen sijaan Veerasta ei ole mitään iloa kun se vaan kaivaa myyriä kaiket päivät ja Viljo se vasta ärsyttävä pikkutirriäinen onkin. Vaikka se kuvittelee olevansa kovinkin kovis, niin ei se mulle kyllä pärjää!

6. Kun ollaan ulkona niin mulla menee kaikki aika siihen että tuijotan CPUa ettei se vaan tee mitään tyhmää. Jos se innostuukin juoksemaan niin mä laitan sen heti ruotuun!

7. Musta on ihan tylsää että mä en saa olla paljoa sohvilla isäntäväen kanssa... kun mä kuulemma heti omin ne ja murisen sitten noille muille koirille jos ne tulee lähellekään. Mutku ne on MUN ihmiset ja MUN sohvat ja MUN huoneet ja MUN lelut. Eihän sillon tartte muille mitään antaakaan, eihän?

3 kommenttia:

#krissenjutut -blogi kirjoitti...

Nonni, mä laitoin selvästi jokin aika takaperin totuuskyselyt väärälle isännälle. Mutta haetanneeko tuo lentoliikennettä?
t. Marilyn (kirjurina Krisse)

Intopallerot kirjoitti...

Juu, tuo isäntä tuntuu olevan jokseenkin laiska tulkkaamaan näitä mun tärkeitä ajatuksia. Emännällä taitaa olla enemmän tuota vapaa-aikaakin... ;D
T: Bugi

#krissenjutut -blogi kirjoitti...

Joo, isännät ei kai kaikki ymmärrä koirista *MITÄÄN*, meiän isäntä ei ainakaan oo kiinnostunut kun rapsuttamisesta ja sehän kyllä ihan jees sekin.

Välillä se kysyy, että koska toi päästetään ulos vapaana juoksemaan ja *SEHÄN* vasta kävisikin. Mutta emäntä on vähän pölö tuossa suhteessa.
t. Marilyn